Sdílení

Spouštíme nový zákaznický portál a mobilní aplikaci s názvem Moje Veolia

iphone-410311_960_720

Dne 26. dubna 2017 jsme spustili pro zákazníky vodárenských společností ze skupiny Veolia v ČR nový zákaznický portál a pro všechny spotřebitele také novou mobilní aplikaci pod jednotným názvem Moje Veolia.

Nový zákaznický portál a mobilní aplikace jsou nyní modernější a přehlednější. Grafické změny vedly především ke zjednodušení navigace a zpříjemnění ovládání jednotlivých prvků. Všechny funkce, na které byli uživatelé zvyklí, zůstávají stejné. Novinkou je možnost platit faktury online pomocí platební karty VISA a MasterCard nebo přes platební tlačítko, což je odkaz do internetového bankovnictví s předvyplněným příkazem.

Zákaznický portál je k dispozici všem odběratelům, kteří mají se společnostmi skupiny Veolia v ČR uzavřenou smlouvu na dodávku vody z veřejného vodovodu a na odvádění odpadních vod veřejnou kanalizací. Mobilní aplikace je určena nejen odběratelům, ale také spotřebitelům a je k dispozici ke stažení pro uživatelská rozhraní Android i iOS.

Uživatelům, kteří již přístup do zákaznického portálu a mobilní aplikace mají, zůstanou po přihlášení do nového prostředí zachované údaje a historie spotřeb, faktur, požadavků a dalších údajů. Nový účet do zákaznického portálu je možné vytvořit na internetových stránkách dané vodárenské společnosti nebo s pomocí rozcestníku moje.veolia.cz a do mobilní aplikace po jejím stažení přímo v mobilu.

Zákaznický portál a mobilní aplikace Moje Veolia umožňují okamžitý a zabezpečený přístup k elektronickému zákaznickému účtu u příslušného dodavatele vod. Poskytují tak přehled o smlouvě, ceně vody, fakturách, které je možné zároveň zaplatit online, či o spotřebě vody. Dále lze vyřídit i následující záležitosti:

– nahlásit stav vodoměru
– změnit kontaktní údaje
– mít pravidelný přehled o haváriích vody a plánovaných přerušených dodávkách vody ve městě či obci zájmu
– zaregistrovat si zasílání elektronické verze faktury
– zarezervovat si schůzku v zákaznickém centru dle preferované časové dispozice
– odesílat požadavky a sledovat stav jejich vyřizování